دوش گرفتن با آب سرد یا آب گرم؟

دوش گرفتن با آب سرد یا آب گرم؟

 

دوش آب گرم
1-دوش آب گرم تنش عضله را التیام و درد گرفتگی عضله را کاهش می دهد.
استفاده از سردوشی قوی اجازه می دهد آب گرم مانند یک ماساژور روی شانه ها، گردن و کمر کار کند.
2-تحقیقات نشان داده دوش آب گرم می تواند سطح اکسی توسین را بالا ببرد و اضطراب را کاهش دهد.
هرکسی در کارش استرس را تجربه می کند می تواند از این مزیت دوش آب گرم بهره مند شود.
3-دوش آب گرم همچنین مانند یک ضد احتقان طبیعی عمل می کند و باعث التیام نشانه های سرماخوردگی می شود، چون بخار آب گرم راه تنفسی را مرطوب می کند
دوش آب سرد
4-دوش آب سرد (به همان شکل غیر قابل تحملی که هستند )در واقع برای بدنمان بسیار خوب است!
۵ دقیقه پایانی دوشتان را تبدیل به آب سرد کنید تا به بدن شک وارد شود و بیدار شود.
5-این تغییر ناگهانی در دما خستگی بدن را تسکین می دهد و آگاهی ذهنی را بالا می برد
6-متخصصان برای درمان افسردگی توصیه می کنند دو مرتبه در روز دوش آب خیلی سرد به مدت ۲ تا ۳ دقیقه گرفته شود. فقط قبل از آزمایش این کار با پزشک خود مشورت کنید!دوش آب سرد برای موها و پوستمان بهتر است، دوش آب گرم ممکن است باعث خشکی شود، اما دوش آب سرد به پوست و مو کمک می کند تا کمبود آبشان را جبران کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image